Accés a la nova exposició temporal (Re)Conèixer Gaudí

Avantatges dels Amics

Degut a la gran afluència de públic a la nova exposió temporal del Museu Nacional, us recordem que els Amics teniu accés preferent i sense cues, així com entrada gratuïta a la mostra.

A continuació us detallem informació que us pot ser útil si teniu pensat visitar-la:

• Els amics i amigues teniu entrada gratuïta amb accés preferent al Museu i sense fer cua. Caldrà que us dirigiu directament al taulell d’informació dels Amics, on haureu d’ensenyar el vostre carnet en vigor per a la validació.
  • L’accés preferent és únicament per al titular del carnet exceptuant les següents categories, que poden portar:
    • Dual: 1 acompanyant
    • Col·laborador: 2 acompanyants
    • Protector: 4 acompanyants
    • Benefactor i Membre d’Honor: 5 acompanyants
  • Per aquesta exposició no s’aplica el descompte especial de 5€ per a acompanyants. Per tant, caldrà que els acompanyants abonin l’import íntegre de l’entrada a la mostra mitjançant la cua ordinària d’accés al Museu.
  • Us recomanem visitar la mostra amb les visites guiades a porta tancada que programem exclusivament per als Amics.