Activitats amb els ‘Amigos del Thyssen-Bornemisza’

Aquesta tardor, els Amics del Museu Nacional i els Amigos del Thyssen-Bornemisza seguim treballant conjuntament per acostar als amics i amigues l’art de les col·leccions dels nostres museus.

Intercanvi d’activitats en línia

En el marc d’aquesta col·laboració, el proper dimecres 3 de novembre a les 18.30 h tindrem ocasió de gaudir de l’activitat ‘Pintura italiana dels segles XIV al XVIII’ i visitar una de les mostres especials que commemoren el naixement del baró Hans Heinrich. Aquest muntatge del museu Thyssen, de fet, acull una selecció d’obres que el 2004 van ser traslladades al Museu Nacional, provinents del Monestir de Pedralbes, on el Museo Nacional Thyssen-Bornemisza va dipositar-hi, el 1993, una selecció important i representativa de pintures de les escoles italiana i alemanya de les seves col·leccions.

A més, aquest octubre els Amics del Museu Nacional obrirem les portes de Museu en perill! en una visita en línia exclusiva per als Amigos a càrrec de Mireia Capdevila i Francesc Vilanova, comissaris de la mostra.

Avantatges per al curs “El viaje en los pintores”

D’altra banda, els Amigos del Thyssen-Bornemisza ofereixen als Amics la possibilitat de participar al curs El viaje en los pintores. En aquesta ocasió ens transportarem a l’Edat Mitjana per a seguir a Dürer en els seus viatges per Itàlia i Països Baixos. Aquesta activitat es realitzarà a través de la plataforma Microsoft Teams durant 6 sessions de 75 minuts cada una i els Amics del Museu Nacional gaudim d’un descompte del 33% en la matrícula.

Podeu trobar tota la informació d’aquesta proposta aquí i fer la reserva trucant al 917 911 370 i indicant el número d’Amic.