Dilluns 14 de març de 2022

Activitat en línia

15€ (No Amics: 25€)

A càrrec de Jordi Sardà, doctor arquitecte.

Des de la seva arribada a Barcelona, Gaudí viu la ciutat efervescent que ell contribuirà a transformar profundament. Aquest temps vital de l’arquitecte coincideix de ple amb el naixement i la consolidació de la targeta postal com un vehicle nou per fer viatjar les imatges, moltes d’elles urbanes, pel món. En aquesta sessió, a través de les postals, ens aproparem a la Barcelona que va conèixer Gaudí.

Aquesta proposta forma part del cicle de conferències en línia organitzat pels Amics per aprofundir en les tesis de l'exposició sobre l'arquitecte que acull aquest trimestre el Museu Nacional d'Art de Catalunya.