18 i 19 de juny de 2022

Museu Nacional d'Art de Catalunya - Sales d'art gòtic

Gratuït

LA COL·LECCIÓ EN UN MOS

Un cap de setmana al mes, els Amics visitem les sales del Museu per degustar les obres de la col·lecció de la mà dels millors experts.

Juny

Els vincles històrics i culturals entre Catalunya i el País Valencià han fet que els contactes artístics entre aquests dos territoris hagin estat sempre constants, especialment durant l'edat mitjana, i explica que en la col·lecció del Museu Nacional d'Art de Catalunya hi trobem un nombre considerable d'obres d'artistes d’origen valencià. Coincidint amb el viatge cultural dels Amics a València, en aquesta visita coneixerem les principals joies artístiques valencianes del nostre museu.

11.00 h
    12.30 h