(Ramon Casas, 'Anís del Mono' (Con una falda de percal planchá), 1898)

20 d'octubre de 2021

Punt de trobada: parada Pompeu Fabra (Metro L2), sortida Av. Martí Pujol

35€ (No Amics: 45€)

La historiadora de l'art de Natàlia Esquinas ens acostarà al Museu de Badalona, que custodia restes de la Baetulo romana. Les termes, part del Decumanus o la Casa dels Dofins, són exemples de l'esplendor de la vila en aquell moment històric. Un altre gran període de la ciutat va ser a finals del segle XIX amb el modernisme, i la fàbrica de l'Anís del Mono n'és un exemple. Al Museu Nacional es conserven cartells publicitaris d'aquest licor realitzats per Ramon Casas.

Durada aproximada de l'activitat: de 10 a 14 h

• Dimecres 20 de octubre
    10.00 h
    Places exhaurides

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.