Dimarts 29 de novembre de 2022

Museu Nacional d'Art de Catalunya

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

Dimarts 29 de novembre a les 18h tindrà lloc al Museu Nacional la Conferència inaugural de l’exposició “Feliu Elias. La realitat com a obsessió.” A càrrec de les comissaries Mariàngels Fondevila i Mariona Seguranyes. Tot seguit, podreu visitar l’exposició.

Feliu Elias fou una personalitat polièdrica en el qual conviuen l’Elias pintor, el caricaturista Apa, l’historiador i crític d’art Joan Sacs i el Dimoni Verd, un àlies amb el qual signa articles sobre tècnica i oficis de la pintura. L’exposició mostra l’itinerari vital de l’autor, molt lligat al període entre guerres d’Europa, així com pretén estirar tots els fils de la seva extraordinària personalitat. Es podran observar alguns dels objectes de la seva col·lecció personal, així com les seves pintures, les quals evidencien el seu interès per la cultura material.

Us convidem a descobrir la mostra artística dedicada íntegrament a l’autor i a gaudir de la prèvia conferència inaugural. Si podeu venir presencialment podeu inscriure-us aquí. Per als que no podeu venir, s’emetrà en directe al canal de YouTube del Museu amb inscripció prèvia.

• Dimarts 29 de novembre
    18 H
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.