Dijous 24 de novembre a les 18 H

Al Museu Nacional d'Art de Catalunya, a la Sala de la Cúpula.

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

Dijous 24 de novembre a les 18h tindrà lloc al Museu Nacional la Conferència inaugural de l’exposició “Mey Rahola (1897-1959). La nova fotògrafa”. A càrrec dels comissaris Lluís Beltran, Roser Martínez i Roser Cambray, els quals introduiran l’obra i l’artista. Tot seguit, podreu visitar l’exposició.

Mey Rahola va ser una dona pionera en la fotografia artística a Espanya, la seva afició va adquirir un gran reconeixement públic just abans de la Segona Guerra Mundial. El conflicte bèl·lic va canviar la seva perspectiva fotogràfica, dedicant-se a un àmbit molt més humanista. El seu fons personal ha estat dispers entre els seus familiars durant gairebé mig segle. Per primera vegada, el Museu Nacional posa en valor la seva trajectòria en una exposició que segueix un itinerari cronològic per la seva producció fotogràfica.

Us convidem a descobrir les fotografies d’aquesta gran artista i a gaudir de la conferència inaugural. Si podeu venir presencialment no cal reservar. Per als que no podeu venir, s’emetrà en directe al canal de YouTube del Museu amb inscripció prèvia.

• Dijous 24 de novembre
    18 H
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.