Dijous 26 de maig de 2022

Museu Nacional d'Art de Catalunya - Sala de la Cúpula

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

El Museu Nacional treballa en la construcció de la col·lecció d’Art de Postguerra i Segona Avantguarda amb l’objectiu de completar el seu relat històric. En aquesta ocasió, us proposem una trobada amb Àlex Mitrani, conservador d’art contemporani, amb qui podrem conèixer les darreres incorporacions a la col·lecció del Museu. Amb ell descobrirem la important donació d’obres de Benet Rossell i les peces que s’exposaran a Maternasis, una petita mostra que ens permetrà redescobrir creadores sorprenents, algunes fins fa poc oblidades, com ara Mari Chordà, Roser Bru, Parvine Curie o Núria Pompeia.

• Dijous 26 de maig
    18.00 h
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.