Dissabte 26 de novembre

Museu Nacional d'Art de Catalunya

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

El Museu Nacional ens convida a presenciar un diàleg audiovisual conduït pel col·lectiu Higo Mental, Ricardo Pérez-Hita i Marta Sesé Fuentes. Els creadors d’aquest projecte d’interpretació en clau feminista es qüestionen el sistema de representació hegemònic. Busquen consolidar-se com un espai de reflexió on debatre a partir de produccions audiovisuals.

El seu discurs tindrà lloc a les sales d’Art i Guerra Civil i es plantejarà quina mena de representacions s’han proporcionat als moviments socials, quines continuïtats existeixen entre els imaginaris de lluita passats i presents i quina responsabilitat tenen les imatges a l’hora de construir discursos i relats de transformació social.

Comptarà amb la participació de Júlia S. Palau, Jara Rocha, Antonio Trullén, el Projecte UNA, el col·lectiu d’escriptura Ullal i el Festival de fotografia incisiva.

Més informació del projecte aquí.

• Dissabte 26 de novembre
    12 H
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.