Dissabte 17 i diumenge 18

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

LA COL·LECCIÓ EN UN MOS

Un cap de setmana al mes, els Amics visitem les sales del Museu per degustar les obres de la col·lecció de la mà dels millors experts.

DESEMBRE

A càrrec de Martí Casas i Payàs.

El naixement de Crist i els esdeveniments més importants de la seva infantesa marquen el calendari de Nadal i omplen les obres d'art medieval de nombroses escenes amb una iconografia rica i variada. Aprofitant que s'acosten les festes més emblemàtiques i esperades de l'any, veniu a descobrir la simbologia i el significat de les diferents representacions del Jesús infant que podem trobar a les sales d'art romànic del Museu Nacional.

Aquesta activitat és gratuïta, però darrera de la seva organització hi ha molta feina administrativa i una despesa de diners. Una vegada feta la inscripció, en cas de no poder venir, agrairem que anul·lis la reserva com abans millor per permetre que algú altre pugui gaudir-la.

11 H
    12.30 H
    16.30 H
  • Diumenge 18 de desembre
    11 H
  • Diumenge 18 de desembre
    12.30 H
    Places exhaurides

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.