Dimecres 8, dijous 9 i dijous 16 de setembre de 2021

CRAI Biblioteca del Pavelló de la República (av. Cardenal Vidal i Barraquer, 34-36)

Activitat exclusiva per als Amics

Visitarem la reproducció de l’edifici projectat pels arquitectes Josep Lluís Sert i Luis Lacasa per representar Espanya a l’Exposició Internacional de París de 1937.

En aquest espai s’hi van exhibir obres tan destacades i compromeses contra la situació política del moment com el Guernica de Pablo Picasso o El Segador de Joan Miró. Al costat del pavelló, a París, s’hi trobava la Font de mercuri d’Alexander Calder, que actualment es pot veure a la Fundació Joan Miró.

La reconstrucció d’aquest edifici tan simbòlic es va portar a terme amb motiu dels Jocs Olímpics de Barcelona el 1992 i actualment acull un dels arxius-biblioteca més importants del món sobre la Segona República, la Guerra Civil, l’exili, el franquisme i la Transició.

• Dimecres 8 de setembre
  • Dimecres 8 de setembre
    12.00 h
    12.00 h
    17.30 h
    18.30 h
  • Dijous 16 de setembre
  • Dijous 16 de setembre
    18.30 h
    Places exhaurides

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.