(Domenikos Theotokopoulos (El Greco), 'Crist amb la Creu', entre 1590 i 1595. Museu Nacional d'Art de Catalunya)

26 i 27 de març de 2022

Museu Nacional d'Art de Catalunya

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

LA COL·LECCIÓ EN UN MOS

Un cap de setmana al mes, els Amics visitem les sales del Museu per degustar les obres de la col·lecció de la mà dels millors experts.

Març

Les escenes religioses de l'època moderna es recreen d'una manera especial en els patiments i turments que pateixen Jesús i els sants abans de poder assolir la glòria eterna. El realisme cru i descarnat de passions i martiris volia interpel·lar els fidels perquè entenguessin i compartissin el dolor viscut per aquells que havien merescut ascendir al reialme del cel. Acompanyeu-nos, si voleu, en aquest particular viacrucis ple d'estacions doloroses no aptes per a cardíacs. Esteu advertits!

• Dissabte 26 de març
    11.00 h
  • Dissabte 26 de març
    16.30 h
  • Diumenge 27 de març
    11.00 h
  • Diumenge 27 de març
    12.30 h
    Places exhaurides

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.