20, 24, 25 i 30 de maig de 2022

Universitat de Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 585)

18€ (No Amics: 30€)

Elies Rogent es pot considerar el gran pare de l'arquitectura del segle XIX a Catalunya, una figura cabdal en el desenvolupament dels arquitectes del modernisme, dels quals fou professor, però també el gran recuperador dels estils del passat durant la Renaixença, els quals aplicaria seguint els tractadistes i estils de l'Europa del moment, com ara Viollet-le-Duc o l'anomenat Rundbogenstil

En aquesta visita coneixerem dues de les seves grans obres, la Universitat de Barcelona i el Seminari Conciliar de Barcelona.

Durada aproximada:

1 h 30 min

Aquesta proposta forma part del programa d'activitats organitzat pels Amics per aprofundir en l'exposició Turner. La llum és color que acull aquest trimestre el Museu Nacional d'Art de Catalunya.

• Divendres 20 de maig
  • Dimarts 24 de maig
  • Dimecres 25 de maig
  • Dilluns 30 de maig
    11.00 h
    Places exhaurides

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.