(Mestre de Santa Maria de Taüll, 'pintures de Santa Maria de Taüll', 1123. Museu Nacional d’Art de Catalunya)

23 i 24 d’octubre de 2021

Museu Nacional d’Art de Catalunya

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

La visita del mes (especial 25 anys)

Per commemorar l’aniversari dels Amics, recuperem i actualitzem deu de les millors visites que s’han fet al llarg d’aquests anys a les sales del Museu Nacional, de la mà del periodista i historiador de l’art Martí Casas i Payàs.

Els conjunts més importants de pintura mural romànica que conserva el Museu Nacional formaven part de grans cicles pictòrics que omplien els murs de l'interior de les esglésies amb nombroses escenes d'una gran varietat i riquesa iconogràfica: sants, éssers celestials, imatges infernals, passatges bíblics, animals sobrenaturals i un llarg etcètera. A través d'aquesta visita reconstruïrem els ambiciosos programes decoratius de què formaven part aquestes pintures i en descobrirem tots els secrets i singularitats.

11.00 h
    12.30 h
    16.30 h
  • Diumenge 24 de octubre
    11.00 h
  • Diumenge 24 de octubre
    12.30 h
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.