18 i 19 de desembre de 2021

Museu Nacional d’Art de Catalunya

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

La visita del mes (especial 25 anys)

Per commemorar l’aniversari dels Amics, recuperem i actualitzem deu de les millors visites que s’han fet al llarg d’aquests anys a les sales del Museu Nacional, de la mà del periodista i historiador de l’art Martí Casas i Payàs.

Les obres d'art que hem conservat de l'època gòtica ens permeten descobrir i reconstruir molts aspectes de la vida quotidiana a la Catalunya medieval. Un dels que apareix més ben representat en les peces del Museu Nacional és la roba que predominava en aquella època i l'evolució que experimenten les modes i la manera de vestir al llarg dels segles. Veniu a descobrir per què els cavallers es van aficionar a portar gipons i perquè totes les dames de la cort es delien pels curtapeus i les cotes ardies de la reina!

11.00 h
    12.30 h