Dimarts 14 de setembre de 2021

8€ (No Amics: 10€)

Activitat en línia

Entre l'infern i el paradís, passant pel purgatori. 700 anys del comiat de Dante Alighieri

El proper 14 de setembre farà 700 anys de la mort de Dante Alighieri, un dels referents de la literatura universal. Són moltes les peces artístiques que han estat inspirades per l’autor italià i per la seva brillant Divina Comèdia. Per tal de commemorar i celebrar la seva vida i la seva obra viatjarem a través d’escultures i pintures que les fan protagonistes, algunes de les quals trobem a les col·leccions del Museu Nacional d’Art de Catalunya. Baixarem als inferns i, si tot va bé, arribarem al paradís. Ens hi acompanyeu?

Activitat a càrrec de Natàlia Esquinas, doctora en Història de l’art i col·laboradora habitual dels Amics del Museu Nacional.