(Defensa de Madrid, José García Narezo, cap a 1937)

Dimecres 15 de setembre

Activitat en línia

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

Els dimecres 15 i 22 de setembre el Museu Nacional us convida a participar en les visites comentades en línia que organitzen conjuntament amb el Museu Memorial de l’Exili (MUME), un recorregut pels museus i centres d’interpretació que expliquen la Guerra Civil arreu del territori.

Dimecres 15 de setembre

• A les 18 hArt i compromís a les noves sales del Museu Nacional dedicades a la Guerra Civil, amb Eduard Vallès Elena Llorens, comissaris d’Art Modern i Contemporani.
  • A les 18.45 hLa memòria de l’exili al Museu Memorial de l’Exili, La Jonquera, amb Alfons Quera, historiador i director del MUME.

• Dimecres 15 de setembre
    18.00 h
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.