Djous 24 de novembre de 2022

Activitat en línia

10€ (No Amics: 15€)

A través de l’obra de Marià Fortuny, però també de Josep Tapiró, explorarem la influència del viatge al nord d’Àfrica, tot buscant les arrels d’aquest orientalisme en la producció artística d’Eugène Delacroix, el qual tradueix en les seves obres l’experiència viscuda en els seus viatges al Marroc i Argèlia, i Jean-Auguste-Dominique Ingres, el qual, pel contrari, ens ofereix una imatge literària i idealitzada d’aquest orientalisme.

Conferència a càrrec de Mercè Riera, historiadora de l'art i divulgadora cultural.

Aquesta proposta forma part del cicle de conferències en línia Viatgem amb l'art. Uns recorreguts virtuals que parteixen de les obres de la col·lecció del Museu Nacional o de les seves influències i punts de connexió, i ens acosten a espais exhuberants, exòtics i fascinants.

• Dijous 24 de novembre
    18.30 H
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.