9, 13, 15, 16 i 28 de setembre de 2022

Parròquia de Sant Pere Nolasc (plaça de Castella, 6)

20€ (No Amics: 35€)

Davant l’amenaça protestant i la celebració del Concili de Trento, el barroc és potser un dels estils artístics més codificats, però també més sorprenents, que ha viscut la història de l’art, alhora que també esdevé una de les manifestacions artístiques més abundants a la nostra ciutat, tot i les diverses vicissituds històriques viscudes (desamortitzacions, Setmana Tràgica o Guerra Civil).

En aquesta sessió, vinculada al barroc dels Carracci, coneixerem com aquest estil s’aplicà a Barcelona a partir de la visita a dos espais emblemàtics barrocs de la nostra ciutat, la parròquia de Sant Pere Nolasc i la Casa Convalescència.

Visites a càrrec d'Alba Vendrell, historiadora de l'art.

Durada aproximada: 2 hores

Aquesta proposta forma part del programa d’activitats organitzat pels Amics per aprofundir en l’exposició Annibale Carracci. Els frescos de la Capella Herrera (Roma) que acull aquest trimestre el Museu Nacional d’Art de Catalunya.

• Divendres 9 de de setembre
  • Dimarts 13 de de setembre
    10.30 h
  • Dimarts 13 de de setembre
  • Dijous 15 de de setembre
  • Divendres 16 de de setembre
    Places exhaurides
  • Dimecres 28 de de setembre
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.