(Biblioteca del Museu Frederic Marès)

17, 18 i 27 de novembre i 2 de desembre de 2021

Museu Frederic Marès (plaça de Sant Iu, 5)

Activitat exclusiva per als Amics

Us convidem a gaudir d’un itinerari per la ciutat a través de les obres públiques d’aquest escultor i col·leccionista d’art. Iniciarem el recorregut a la Biblioteca del Museu Marès i el continuarem pels carrers i les places de Ciutat Vella, on ens endinsarem en la seva vida i obra, i coneixerem millor la seva vessant artística. Una oportunitat per veure de prop algunes escultures de l’escultor, l’artista amb més obra pública a Barcelona.

Aquesta activitat té una durada de 2 h 30 min.

• Dimarts 16 de novembre
  • Dimecres 17 de novembre
    Places exhaurides
  • Dijous 18 de novembre
  • Dissabte 27 de novembre
  • Dijous 2 de desembre
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.