21 i 22 de maig de 2022

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

LA COL·LECCIÓ EN UN MOS

Un cap de setmana al mes, els Amics visitem les sales del Museu per degustar les obres de la col·lecció de la mà dels millors experts.

Maig

Cada guerra és única, però, al mateix temps, tots els conflictes bèl·lics tenen elements coincidents. És així en el camp de batalla, però també en les imatges i els records que sorgeixen de cada contesa i que ens els immortalitzen per a la posteritat. Observant les obres de caràcter bèl·lic de la col·lecció d'Art Modern veurem quines temàtiques i escenes han esdevingut universals en l'art al llarg del temps. Unes imatges i temes que, malauradament, conflictes actuals com el d'Ucraïna mantenen plenament vigents.

11.00 h
    12.30 h
    17.30 h
  • Diumenge 22 de maig
    11.00 h
  • Diumenge 22 de maig
    12.30 h
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.