Dissabte 2, divendres 8 i dissabte 9 d’octubre de 2021

Llotja de Mar (passeig d’Isabel II, 1)

25€ (No Amics: 35€)

Visita a La Llotja de Mar i a la Reial Acadèmia de Belles Arts

La Llotja de Mar ha estat un monument emblemàtic per a la ciutat de Barcelona des del moment de la seva construcció, així com també ho ha estat l’Escola d’Arts i Oficis que ha acollit en el seu edifici. Ara que ha obert les seves portes al públic, us proposem descobrir els espais i la relació existent entre els artistes que van estudiar-hi i els inicis de les col·leccions del Museu Nacional amb la combinació d’una proposta online i una altra de presencial que ens permetran tenir una visió més completa de l’edifici i l’entitat que acull.

Per completar la conferència en línia “L’aportació de la Reial Acadèmia de Belles Arts a la col·lecció del Museu Nacional”, farem una visita exhaustiva a les dues institucions que conviuen a l’edifici de la Llotja, punt de reunió de mercaders i negociants durant l’edat mitjana. Passejarem per l’edifici neoclàssic, successor del que va ser impulsat pel Consell de Cent i el Consolat de Mar al segle XIV.

També visitarem l’Acadèmia, amb les seves parets i passadissos folrats de pintures i escultures de tots els artistes catalans del segle XIX i XX.

10.00 h
    10.00 h
  • Dissabte 9 de octubre
  • Dissabte 9 de octubre
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.