(Anónimo, 'Ploraners' (detalle), c. 1295. Museu Nacional d'Art de Catalunya)

Dijous 3, divendres 4 i diumenge 6 de novembre de 2022

Museu Nacional d'Art de Catalunya

10€ (No Amics: 20€)

ESPECIAL TOTS SANTS!

Al voltant del dia de Tots Sants i del dia dels Difunts, us proposem una combinació de visites que ens permetran copsar amb tots els detalls les tradicions funeràries al llarg de la història.

--

En la primera d'aquestes activitats us proposem un recorregut per les col·leccions d’art gòtic del Museu que ens permetrà reflexionar al voltant del tema funerari. Són diversos els exemples de pintura i d’escultura que ens permeten recuperar la memòria de la mort i les produccions que hi estan associades. L’itinerari es desenvolupa especialment a la sala 30, on destaca el conjunt de peces escultòriques procedents de diversos contextos funeraris.

Visita a càrrec de José A. Ortiz, doctor en Història de l’Art.

Durada aproximada: 1 hora

Aquesta activitat està enllaçada amb els itineraris pels cementiris de Poblenou i de Montjuïc.

Atès que algunes de les activitats requereixen avançar pagaments, us informem que no es reemborsaran els diners de les cancel·lacions fetes cinc dies abans de l’activitat.

• Dijous 3 de novembre
  • Dijous 3 de novembre
    16.30 H
  • Diumenge 6 de novembre
  • Diumenge 6 de novembre
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.