Dilluns 31 de gener de 2022

Activitat en línia

15€ (No Amics: 25€)

A càrrec d’Aitor Quiney, doctor en història de l’art.

L’enquadernador i litògraf Hermenegildo Miralles (1859-1931) va patentar unes peces de rajoles d’imitació fetes de cartró litografiat que van tenir un gran èxit en la decoració dels interiors modernistes. A la Casa Vicens, Gaudí les va utilitzar per primera vegada al fumador, i posteriorment al cafè Torino, peces que es poden contemplar a l'exposició temporal. En aquesta conferència es vol posar en valor la relació entre Miralles i Gaudí, i aprofundir en el coneixement d’aquest innovador sistema decoratiu del qual actualment se’n conserven molt pocs exemples.

Aquesta proposta forma part del cicle de conferències en línia organitzat pels Amics per aprofundir en les tesis de l'exposició sobre l'arquitecte que acull aquest trimestre el Museu Nacional d'Art de Catalunya.

• Dilluns 31 de gener
    18.30 h
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.