Dijous 15 de desembre de 2022

Activitat en línia

10€ (No Amics: 15€)

Els pintors impressionistes es van anar desplaçant de París, seguint el curs del Sena i les noves línies dels chemins de fer (ferrocarrils) que sortien de la Gare de Lyon. Es així com Renoir, Monet, Pissarro, Sisley, Morisot... van pintar els paisatges de Chatou i La Maison Fournaise, Croissy-sur-Seine i els reflexos de l’aigua de l’illa de La Grenouillère, Bougival, Louveciennes i Marly-le-roi, i van convertir les vores del riu i aquests pobles en testimonis del plein air impressionista.

Conferència a càrrec de Mercè Riera, historiadora de l'art i divulgadora cultural.

Aquesta proposta forma part del cicle de conferències en línia Viatgem amb l'art. Uns recorreguts virtuals que parteixen de les obres de la col·lecció del Museu Nacional o de les seves influències i punts de connexió, i ens acosten a espais exhuberants, exòtics i fascinants.