Del 15 al 17 de setembre i del 30 de setembre al 2 d’octubre de 2022 (2 sortides)

França

Activitat exclusiva per als Amics

Encetarem la tardor gaudint d’una ruta pels pobles amb més encant de la regió de l’Occitània. Descobrirem l’harmonia del claustre del monestir de Saint-Pierre de Moissac; la grandiositat de la basílica de Saint-Sernin i la potència arquitectònica del gòtic a l’església del convent dels Jacobins, així com l’encant paisatgístic i l’expressió escultòrica romànica de l’abadia de Sainte-Foy de Conques, en plena ruta del Camí de Sant Jaume. Acabarem el recorregut a Albi, bressol del pintor Toulouse-Lautrec, on visitarem la catedral de
Sainte-Cécile i el museu dedicat a l’artista.

Itinerari

Dia 1

El primer dia visitarem el monestir de Saint-Pierre a Moissac, seguit de l'església gòtica del convent dels Jacobins i la catedral de Saint-Sernin a Tolosa. Finalment, ens traslladarem a la localitat d'Albi

Dia 2

El segon dia ens dirigirem a Conques, on visitarem l'abadia de Sainte-Foy i el Tresor de Conques. Després dinarem a Rodez i visitarem la població medieval de Cordes-Sur-Ciel.

Dia 3

El tercer dia passejarem pel centre històric d'Albi i visitarem el Museu Toulouse-Lautrec i la catedral de Sainte-Cécile.

Podeu consultar aquí el programa d’aquest viatge.

Inscripcions

EXCLUSIVAMENT ONLINE a través d'aquest enllaç a partir del dimarts 5 de juliol a les 10 h (fins a esgotar les places).
Es podrà reservar un màxim de dues habitacions per inscripció

Pagament

Un cop tingueu la confirmació de la plaça, caldrà fer la paga i senyal mitjançant transferència bancària a nom de Malaika Viatges.

Inscripcions a partir del 5 de juliol. Els Amics Col·laboradors, Benefactors, Protectors i Membres d'Honor us podeu inscriure anticipadament al viatge trucant al 93 622 03 81 o enviant-nos un correu a amics@amicsdelmnac.org.