(Francesc Masriera, 'Abans del ball', 1886. Museu Nacional d'Art de Catalunya)

26 i 27 de febrer de 2022

Museu Nacional d'Art de Catalunya

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

LA COL·LECCIÓ EN UN MOS

Un cap de setmana al mes, els Amics visitem les sales del Museu per degustar les obres de la col·lecció de la mà dels millors experts.

Febrer

Les festes populars han estat sempre un esdeveniment de gran transcendència social que, a més de permetre commemorar dates assenyalades, marcaven el temps i el ritme de la vida ciutadana al llarg de l'any. Per la seva rellevància, aquestes celebracions apareixen sovint en les obres d'art dels segles XIX i XX que ens parlen de la realitat quotidiana de la gent. Si voleu saber com ens divertíem fa cent o dos-cents anys, no us perdeu aquesta visita!

• Divendres 25 de febrer
    16.30 h
    11.00 h
    12.30 h
    16.30 h
  • Diumenge 27 de febrer
    11.00 h
  • Diumenge 27 de febrer
    12.30 h
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.