(Joaquim Mir, 'El salt d’aigua', cap a 1919-1921. Museu Nacional d’Art de Catalunya)

18 i 20 d’octubre de 2021

Museu Nacional d’Art de Catalunya

Activitat exclusiva per als Amics

Una proposta dissenyada perquè els Amics puguem gaudir en exclusiva i amb el Museu tancat de la nova exposició temporal El Museu en perill! i completar-la amb un recorregut per les noves sales dedicades a l’art produït del 1936 al 1939. Amb aquesta visita coneixerem la tasca de totes aquelles persones que es van involucrar en la defensa i el salvament del patrimoni durant la Guerra, i descobrirem les obres protagonistes d’un discurs artístic i històric poc visible fins ara.

• Dilluns 18 de octubre
    10.30 h
    Inscripcions tancades
  • Dilluns 18 de octubre
    12.00 h
    Inscripcions tancades
  • Dimecres 20 de octubre
    18.00 h
    Places exhaurides

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.