Dimarts 17 de maig, a les 18h

Museu Nacional

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

Com a part del ‘Cicle de tres taules rodones per reflexionar i debatre sobre la muntanya de Montjuïc’, el Museu ens presenta el proper 17 de maig l’activitat ‘Viure a Montjuïc, avui i demà’. Serà presentada per l’escriptor i cronista Xavier Theros, i es debatrà i reflexionarà sobre Montjuïc, els seus processos de transformació, la seva història i el seu futur.

Consistirà en una taula rodona amb les entitats veïnals de Poble Sec i dels altres barris que envolten Montjuïc, que tractaran sobre el peatge a pagar per viure a la muntanya, els problemes de mobilitat, seguretat o manca de transport públic. I les propostes de futur per promocionar-ne l'ús ciutadà.

Ponents:

• Carol Fraile, impulsora de l'Hort de la Font Trobada
  • Chiara Monterotti, arquitectecta i coordinadora de l’Associació Som La Clau,
  • Anna Pérez, directora de l’ Escola Mossèn Jacint Verdaguer
  • Marc Serra, Regidor del Districte de Sants-Montjuïc
  • Pepe Serra, director del Museu Nacional d’Art de Catalunya

Informació i reserves

Aquesta activitat, organitzada pel Museu Nacional, té un aforament limitat i els Amics tenim places reservades. La inscripció és obligatòria.
Et demanem que, si no pots venir, anul·lis la teva reserva, si us plau, perquè algú altre de la llista d’espera pugui aprofitar les places vacants. Moltes gràcies!
Si vols assistir a aquesta activitat en línia, t'hi pots apuntar en aquest enllaç.

• Dimarts 17 de maig
    18 H
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.