Dimarts 20 de juliol de 2021

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

Presentació de les noves sales de la Guerra Civil

De la mà d’Elena Llorens i Eduard Vallès, conservadors del Museu, coneixerem les sales dedicades a la Guerra Civil espanyola que han estat actualitzades recentment amb obres que havien estat exposades al Pavelló de la República i amb d’altres procedents de dipòsits institucionals i particulars.

La pintura, l’escultura i el gravat, juntament amb els nous mass media, com els cartells, la fotografia i el cinema, van posar-se al servei d’un i altre bàndol. Aquesta mobilització total va comportar la culminació de moltes de les aspiracions de l’art modern i de l’avantguarda, amb una transformació de l’artista com a productor d’un art per a les masses. El Pavelló de la República Espanyola, construït amb motiu de l’Exposició Internacional de París de 1937, representa clarament la síntesi de totes les arts sota el domini de la propaganda i el compromís dels artistes espanyols amb la República.

Aquesta renovació contribuirà a enriquir el discurs expositiu del Museu dedicat a aquest període.

• Dimarts 20 de juliol
    18.00 h
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.