(Nicolau Raurich, )

15 i 16 de juliol i 8 de setembre de 2022

Museu Nacional d’Art de Catalunya – Col·lecció d’art de Renaixement i barroc i d’art modern

Activitat exclusiva per als Amics

Els Amics us proposem un recorregut que posa en context la construcció del gènere paisatgístic des del segle XVI fins al modernisme català, tot dialogant amb les obres exposades a les mostres temporals en curs: Turner. La llum és color i El batec de la natura.

L’itinerari també ens permet veure com els artistes han resolt al llarg del temps el repte de copsar en el paisatge l’atmosfera canviant, la llum i les formes orgàniques.

Aquesta proposta forma part del programa d’activitats organitzat pels Amics per aprofundir en l’exposició Turner. La llum és color que acull aquest trimestre el Museu Nacional d’Art de Catalunya.

• Divendres 15 de juliol
    12.00 h