(Giacomo Ceruti, 'Grup de captaires', cap a 1737. Museo Nacional Thyssen-Bornemisza, en dipòsit al Museu Nacional)

3 de novembre de 2021

Activitat en línia

5€ (No Amics: 8€)

Pintura italiana dels segles XIV al XVIII al Museo Thyssen-Bornemisza

Els Amigos del Museo Nacional Thyssen-Bornemisza ens conviden a visitar una de les mostres especials que commemoren el naixement del baró Hans Heinrich. Aquest muntatge acull una selecció d’obres que el 2004 van ser traslladades al Museu Nacional, provinents del Monestir de Pedralbes. En aquest monestir, el Museo Nacional Thyssen-Bornemisza va dipositar-hi, el 1993, una selecció important i representativa de pintures de les escoles italiana i alemanya de les seves col·leccions, que ara tornen a Madrid.