(Drassanes Reials)

13 i 14 de juliol, i 7, 10, 14 i 17 de setembre de 2022

Museu Marítim de Barcelona (av. de les Drassanes, s/n)

20€ (No Amics: 35€)

Durant aquest itinerari redescobrirem les Drassanes, un dels centres de construcció naval més importants de la Mediterrània i, actualment, seu del Museu Marítim. Van estar sempre ubicades al mateix espai? Com és que hi trobem restes d’una necròpolis romana per a la noblesa barcelonina? Com van evolucionar-ne els usos durant els seus set segles d’història?

A partir de les noves investigacions i dels vestigis encara visibles del seu passat podrem respondre a totes aquestes preguntes.

Visita a càrrec d'Alba Casaramona, historiadora de l'art

Durada aproximada: 2 hores

Aquesta proposta forma part del programa d’activitats organitzat pels Amics per aprofundir en l’exposició Turner. La llum és color que acull aquest trimestre el Museu Nacional d’Art de Catalunya.