NOUS GRUPS: 18 de juliol de 2022

Museu Nacional d'Art de Catalunya

Activitat exclusiva per als Amics

Els Amics del MNAC visitarem, amb el Museu tancat, la nova exposició del Museu Nacional.

Joseph Mallord William Turner (1775-1851), reconegut com el millor paisatgista del període romàntic pel seu domini de la llum, el color i l’atmosfera, pinta les immenses forces de la natura, que ja en aquella època començaven a estar amenaçades. Aquesta exposició explora la seva fascinació pels fenòmens meteorològics i atmosfèrics, des dels inicis de la seva obra, a la dècada de 1790, i fins a finals dels anys 1840.

A través d’un centenar d’obres, pintures, dibuixos, esbossos i gravats, l’exposició ressegueix el desenvolupament de les composicions de Turner a partir dels primers esbossos, fins a les aquarel·les o els gravats finals.

Completarem la visita amb un recorregut per l’exposició El batec de la natura. Dibuixos del segle XIX de la col·lecció del Museu Nacional. Una selecció d’unes 80 obres que mostren la fascinació que els artistes que van treballar durant el segle XIX van sentir per la natura.

Aquesta proposta forma part del programa d'activitats organitzat pels Amics per aprofundir en l'exposició Turner. La llum és color que acull aquest trimestre el Museu Nacional d'Art de Catalunya.

10.30 h
    12.00 h
    17.00 h
    18.00 h
    Places exhaurides
  • Dilluns 18 de de juliol
    10.30 h
  • Dilluns 18 de de juliol
    12.00 h
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.