(Hyacinthe Rigaud, 'Retrat d'home')

Dijous 27 d'octubre de 2022

Activitat en línia

10€ (No Amics: 15€)

La imatge més icònica del rei Lluís XIV va sorgir de la mà del pintor de Perpinyà Jacint Rigau, qui, establert a París, es convertí en el pintor de retrats més important de la cort de Lluís XIV.

A través del retrat que va fer al monarca, ens endinsarem a la cort de Versailles, la construcció del castell on farà vida el rei i com, a través de l’art, es difon la imatge del Rei Sol.

Conferència a càrrec de Mercè Riera, historiadora de l'art i divulgadora cultural.

Aquesta proposta forma part del cicle de conferències en línia Viatgem amb l'art. Uns recorreguts virtuals que parteixen de les obres de la col·lecció del Museu Nacional o de les seves influències i punts de connexió, i ens acosten a espais exhuberants, exòtics i fascinants.

• Dijous 27 d’octubre
    18.30 H
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.