(Marià Fortuny, 'L'odalisca' (detall), 1861. Museu Nacional d'Art de Catalunya)

13 i 27 d'octubre, 10 i 24 de novembre i 15 de desembre de 2022

Activitat en línia

45€ (No Amics: 65€)

Després del gran èxit de la primera edició, en la qual van participar més de 170 persones, reprenem un nou cicle de recorreguts virtuals per diverses ciutats. Unes visites en línia que parteixen de les obres de la col·lecció del Museu Nacional o de les seves inlfluències i punts de connexió, i ens acosten a espais exhuberants, exòtics i fascinants.

Aquest cicle de viatges en línia anirà a càrrec de Mercè Riera, historiadora de l'art i divulgadora cultural.

PROGRAMA:

Us podeu inscriure a tot el cicle o bé a una sessió en particular prement l'enllaç de cada activitat.

• Dijous 27 d’octubre
    18.30 H
    Inscripcions tancades

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.