(Roman Buxbaum, 'Cabezas', 1991. Fundació Suñol)

27 d’octubre de 2021

Fundació Suñol (Mejía Lequerica, 14)

Activitat exclusiva per als Amics

Com a cloenda de l’exposició Diàlegs intrusos. Tot és present, que ha acollit durant el 2021 el Museu Nacional, els Amics visitarem la mostra de la Fundació Suñol.

Comissariada per Valentín Roma, la mostra s’endinsa en el gran motiu iconogràfic de l’art, l’element que qüestiona les cronologies i porta fins al present la versemblança de tots els passats: el rostre humà.

Així doncs, veurem vint rostre seleccionats d’artistes com Rosa Amorós, Roman Buxbaum, Pep Duran, Pablo Gargallo, Juan Genovés, Juli González, Robert Llimós, Pablo Picasso, Joan Ponç o Andy Warhol.

Podeu veure tots els detalls de l’exposició aquí.

• Dimecres 27 de octubre
    16.30 h