2, 9, 12, 16, 23 i 24 de març de 2022

Colònia Güell

25€ (No Amics: 35€)

Eusebi Güell va començar a construir la seva colònia industrial, dedicada a la fabricació de vellut i panes, l’any 1890.

L’empresari va dotar la Colònia Güell dels equipaments escolars, socials i religiosos necessaris. Va encarregar els projectes a diferents arquitectes i a Gaudí li va confiar la construcció de l’església.

Aquest projecte li va servir de prova per a la construcció de la Sagrada Família, però només va arribar a construir-se’n la nau inferior.

En aquesta visita descobrirem l’església inacabada que Gaudí va projectar i farem un recorregut per la Colònia per conèixer alguns dels seus edificis més singulars, projectats per arquitectes coetanis de Gaudí.

Punt de trobada: Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), parada Colònia Güell

Durada aproximada: 2 h 30 min

* El preu inclou:

• Itinerari guiat a càrrec d’Alba Casaramona, historiadora de l’art.
  • Entrades a la Cripta Güell.
  • Radioguies per seguir la passejada amb més comoditat.

Aquesta proposta forma part del programa d'activitats organitzat pels Amics per aprofundir en les tesis de l'exposició sobre l'arquitecte que acull aquest trimestre el Museu Nacional d'Art de Catalunya.