Dimecres 23 de novembre, a les 17h

Palau de la Música

Gratuït

Activitat exclusiva per als Amics

Us proposem una visita a la mostra d’escultures inèdites “Sentir les escultures” de la mà de l’artista Naxo Farreras. La Sala Millet del Palau de la Música esdevé durant un mes el lloc de treball del creador. El motiu germinal de l’exposició són les escultures sonores, de manera que l’autor les presenta en un edifici creat expressament perquè ressoni la música. Algunes d’elles les ha creat per aquesta mostra, i serà la primera vegada que les presenti al públic.

Les seves escultures són un impuls per transcendir la matèria; la pedra, els minerals, la fusta i el ferro són els materials sobre els quals ha desenvolupat la seva investigació creativa. La llavor del seu art té com a rerefons una reflexió profunda sobre l’escala humana en relació amb l’univers i com, a través d’aquesta escala l’entenem. El seu interès pel món vibracional el porta a expressar amb les seves obres moviments musicals, ja siguin peces que en ser colpejades emeten sons particulars, o interpretacions de formes musicals immaterials.

Més informació, aquí.

• Dimecres 23 de novembre
    17 H
    Places exhaurides

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.