Els Amics ens sumem al cap de setmana ‘Viu Montjuïc’!

Troba la 'A' i guanya un carnet dels Amics!

El cap de setmana del 16 i 17 d’octubre serà un cap de setmana per redescobrir el parc de Montjuïc i gaudir d’activitats culturals i de lleure per tota la família gràcies a la proposta ‘Viu Montjuïc, el parc de la cultura‘.

El Museu Nacional i més de 20 equipaments de Montjuïc uniran forces per oferir als barcelonins i barcelonines una nova oportunitat de conèixer la muntanya. Els Amics no ens ho volíem perdre i per això hem organitzat un joc de pistes via twitter!

Com funcionarà?

Durant el cap de setmana del 16 i 17 d’octubre hi haurà repartides (i més o menys amagades!) lletres ‘A’ per tot el parc de Montuïc. Pot ser que n’hi hagi alguna a prop del Jardí Botànic, una altra als canons del davant del Castell de Montjuïc… Com saber on les podràs trobar? A mesura que avanci el cap de setmana, a través del compte de twitter dels Amics (@amicsmuseunac) anirem donant pistes per tal que de que es puguin endevinar les diferents localitzacions i, així, anar-les a buscar.

Cada ‘A’ serà bescanviable per un carnet dels Amics del Museu Nacional!

Només cal trobar una lletra, que us feu una fotografia amb ella al lloc on l’heu trobat per compartir-la a les xarxes utilitzant el hashtag #ViuElsAmics i que ens la porteu al mostrador dels Amics del vestíbul del Museu Nacional per a fer efectiva l’entrega del premi.

Què es necessita?

• Un dispositiu mòbil amb connexió a internet.
  • Un compte de twitter, seguir els Amics (@amicsmuseunac) per no perdre’s cap de les pistes i publicar la localització de la ‘A’ amb una imatge utilitzant el hashtag #ViuElsAmics.
  • Venir al mostrador dels Amics del vestíbul del Museu Nacional amb la ‘A’ i ensenyar-nos la imatge compartida.

Quin és el premi?

Un carnet d’Amic que et permetrà gaudir d’un any vivint el Museu Nacional d’Art de Catalunya a fons!

Com són les lletres ‘A’?

Les lletres que heu de buscar són de color taronja i les trobareu enganxades a prop dels diferents punts que us anirem desvetllant mitjançant pistes a través del nostre compte de Twitter.

A part del joc de pistes dels Amics, durant aquell cap de setmana al museu hi trobareu visites guiades i altres activitats que podeu consultar aquí.

Consulta aquí les Bases legals d’aquesta promoció.