Gaudir de ‘Gaudí’ a porta tancada

Des que es va inaugurar la nova exposició temporal del Museu Nacional dedicada a l’arquitecte català més popular i reconegut en l’àmbit internacional, els Amics tenim l’oportunitat de gaudir de visites comentades exclusives a la mostra a porta tancada.

Gràcies a aquesta activitat tenim ocasió de replantejar-nos la imatge que tenim d’ell i fer un exercici de deconstrucció del mite, de l’artista i de la seva obra, sovint reduïts i simplificats fins al punt de convertir-los en una marca.

Aquest tipus d’activitats es fa els dilluns, quan el Museu està tancat, o una vegada s’acaba l’horari d’obertura al públic (a l’hivern és fins les 18 h de la tarda). En grups reduïts, comptem amb el privilegi de recorrer les sales sense ningú més i gaudir de primera mà de les explicacions de les educadores, acostar-nos a les obres sense interferències i dedicar-hi el temps que ens vingui de gust.

Aquest és un dels beneficis dels Amics, que tenim entrada gratuïta i il·limitada a la col·lecció i a les exposicions temporals del Museu Nacional, i que podem accedir-hi sense fer cua i gaudint d’atenció personalitzada.

Us recordem que podeu consultar-los tots, en funció de la modalitat d’amic o amiga, aquí.