Has trobat una lletra ‘A’ per Montjuïc?

Enhorabona, acabes de guanyar un carnet que et permetrà gaudir d’un any d’art i cultura!

Aquesta lletra forma part d’una activitat que els Amics estem organitzant durant el cap de setmana en motiu del #ViuMontjuïc, un esdeveniment on més de 20 equipaments de la muntanya uneixen forces per oferir als barcelonins i barcelonines una nova oportunitat de gaudir d’aquest entorn.

Els Amics no ens ho volíem perdre i per això hem organitzat un joc de pistes via twitter.

Pots consultar aquí tota la informació i descobrir com pots aconseguir bescanviar la ‘A’ per un carnet dels Amics!