Nit del Museu Nacional 2021

Dissabte 3 de juliol de 2021 el Museu celebra la Nit del Museu Nacional amb portes obertes per gaudir de les col·leccions en un ambient lúdic i horari diferent. Art, comentaris d’obres de temàtica de la Guerra Civil i salvaguarda de patrimoni i oferta gastronòmica, de 20 a 24 h!

Aquesta jornada serà gratuïta i no caldrà tenir reserva prèvia.

Us resumim a continuació les activitats més destacades de la Nit.

Comentaris a peu d’obra, de 20 a 23 h

Les obres que es comentaran en aquesta ocasió seran de l’exposició dedicada a Antoni Campañà, de la instal·lació de Francesc Torres i de les noves sales dedicades a la Guerra Civil.

Exposicions temporals i mostres

Activitats autònomes

• Crims artístics: assassinat de cambra* (activitat per públic adult)
    Un itinerari autoguiat per les sales de Renaixement i Barroc, en què us proposem resoldre l’assassinat de cambra tancada ideat per l’autora de novel·la negra Raquel Gámez Serrano.
  • Veniu amb nens?
    Feu de detectius amb Els enigmes del Museu Nacional o descobriu la col·lecció de Renaixement i barroc amb l’itinerari rimat Veig, veig… molts capells!*

Més informació sobre les activitats de la nit, aquí.