Estigues al dia de les nostres notícies

Pintat per Jaume Huguet, aquesta obra constituïa el compartiment central del retaule que aquest artista i el seu taller van fer per a la capella del gremi de Tenders Revenedors de Santa Maria del Pi.
Encetem l’últim trimestre de l’any donant la benvinguda a la tardor, tot gaudint, una vegada més, de les visites al museu al voltant de la col·lecció permanent i les exposicions temporals.
Un any més, el Museu Nacional col·labora en aquest cicle amb diversos equipaments i institucions culturals del país i que referma una transversalitat que els implica a partir de les seves respectives programacions.
El Teatre Lliure ofereix als Amics entrades a preu reduït per assistir a la versió escència d'aquesta instal·lació sobre la crisi climàtica que va rebre el Lleó d'Or de la Biennal de Venècia 2019.
Celebra les festes de La Mercè d'aquest any visitant el Museu en una jornada de portes obertes. A més, totes les Mercès poden entrar a l'equipament de manera gratuïta amb un acompanyant!
El tàler és una moneda grossa d'argent que va gaudir d'una àmplia difusió en diferents estats i territoris del centre d'Europa durant l'època moderna. Fou encunyada a Bohèmia l'any 1629.