Estigues al dia de les nostres notícies

L’artista presenta, el proper dijous 30 de juny a les 12 h, un políptic en forma d’altar, on retrata el món de la pintura l'any 2021 a partir de fotografies d’internet o enviades pels mateixos protagonistes.
L'obra de la setmana és un relleu escultòric tallat en una peça de marbre de mida rectangular on s'ha representat el retrat en bust i de perfil d'Alfons IV el Magnànim, realitzat per Isaia Ganti.
El 26 de juny Jordi Bernadó ens convida a l’esdeveniment ME WE que tindrà lloc al Liceu. El fotògraf, que actualment exposa la seva obra a la Sala Oval, omplirà les 2.292 localitats.
Els propers mesos passarem de l’esclat de la natura i la llum romàntica de Turner a la vitalitat de les pintures al fresc del taller d’Annibale Carracci i les impactants fotografies de Jordi Bernadó.
El proper 8 de juliol, el Museu Nacional d'Art de Cataunya inaugura l'exposició temporal Carracci. La Capella Herrera, on mostrarà una selecció de dibuixos atribuïts a Carracci o al seu taller.
Sant Joan Baptista és considerat el darrer i el més gran dels profetes d'Israel que van anunciar la vinguda del Messies, Jesucrist, a qui ell tindrà el privilegi de batejar en les aigües del riu Jordà.