Estigues al dia de les nostres notícies

Aquesta moneda elaborada per Pablo Gargallo és una de les poques medalles catalanes dedicades a homenatjar l'art i un fet artístic, la qual cosa li dona una rellevància especial.
Aquesta obra de Feliu Elias i Bracons és una de les més destacades de la seva etapa més madura i un dels nus més originals de l'art modern català.
Si veniu a les activitats de Nadal del Museu Nacional, podreu submergir-vos en una escultura de pilotes gegants cobertes de ganxet o reinterpretar les obres del museu.
Després de les trobades de la setmana passada, ja podeu consultar l’avançament dels viatges pel proper any 2023
Aquesta fotografia de Mey Rahola de l'any 1936 ens permet parlar del paper que han jugat les dones històricament al món de l'art.
El Museu Nacional d'Art de Catalunya inaugura una nova exposició temporal dedicada a Feliu Elias, un home enigmàtic amb una personalitat polièdrica.