Estigues al dia de les nostres notícies

Segons la tradició, Jaume va evangelitzar les terres d'Hispània i, després de ser executat, les seves despulles es van transportar fins a Galícia, sent enterrat a Santiago de Compostel·la.
Àngel Guimerà, nascut a Tenerife l'any 1845 i mort a Barcelona al 1924, és un dels millors dramaturgs de la literatura catalana i una de les personalitats culturals més reconegudes del tombant del XX.
El passat 11 de juliol, l’artista i activista Mari Chordà Recasens va ser guardonada amb la Creu de Sant Jordi 2022 al Teatre Monumental de Mataró en mans de la Generalitat.
Els Amics marxem de vacances! La Secretaria romandrà tancada durant el mes d’agost, però us atendrem per telèfon i presencialment al taulell dels Amics de dimarts a diumenge de 10 a 15 h.
El moviment del Romanticisme desenvoluparà un gran interès cap a la natura més pura i extraordinària, no manipulada per l'home, que permet a l'individu acostar-se a l'experiència d'allò sublim.
La imatge de l'Assumpció de la Mare de Déu que forma part del cicle dissenyat per a la Capella Herrera represanta la manera com s'acostumava a pintar aquesta temàtica en el barroc italià.