Estigues al dia de les nostres notícies

El bitllet que presentem forma part d'una sèrie completa dels petits papers moneda del Gran Berlín que ha entrat a formar part recentment de la col·lecció del Museu Nacional.
Us informem que la Secretaria romandrà tancada durant el mes d’agost, però us atendrem per telèfon i presencialment al taulell dels Amics de dimarts a diumenge de 10 a 15 h.
El proper divendres 30 de juliol és el Dia Internacional de l’Amistat i els Amics del Museu Nacional volem celebrar-lo sortejant dos carnets dels Amics a Instagram!
L'escultura romànica d'autor anònim datada a la segona meitat del segle XII prové de la Vall de Boí, un dels focus més importants de l'art romànic català tant en escultura com en arquitectura i pintura.
'El Madriles' és una de les escultures més emblemàtiques sobre la Guerra Civil que conserva el Museu Nacional. L'estàtua ens mostra un milicià de l'exèrcit popular de la República carregant el fusell.
El Museu Nacional d'Art de Catalunya inaugura una nova exposició temporal que vol mostrar la tasca de salvaguarda i endreça que la Generalitat de Catalunya va emprendre l’estiu de 1936.