Estigues al dia de les nostres notícies

Els Amics del Museu Nacional ens sumem al moviment del #GivingTuesday. Una iniciativa global que vol incentivar i multiplicar les bones accions de les persones.
Aquest bitllet va començar a circular l'any 1973 i el Banc d'Espanya el va decidir dedicar a la figura de Jacint Verdaguer i Santaló, sacerdot i poeta.
Degut a la gran afluència de públic a la nova exposió temporal, us recordem que els Amics teniu accés preferent i sense cues, així com entrada gratuïta.
Aquest dibuix és un dels més de 200 autoretrats que Francesc Gimeno es va fer al llarg de la seva vida, una xifra excepcional que converteix l'artista en un dels més prolífics en aquest gènere.
Situada en una de les estances principals de la Casa Batlló, va ser retirada del seu lloc original quan l'edifici va ser adquirit per un agent privat que va reformar els antics espais d'ús residencial.
El Museu Nacional d'Art de Catalunya inaugura una nova exposició temporal que vol mostrar una revisió crítica de l’obra de l’artista i arquitecte, especialment present en la seva col·lecció.