Estigues al dia de les nostres notícies

Aquestes pintures, realitzades cap a 1123 per almenys tres tallers de mestres anònims, constitueixen el cicle pictòric més complet i més extens que s'ha conservat del romànic català.
Aquesta lletra forma part d’una activitat que els Amics estem organitzant durant el cap de setmana del #ViuMontjuïc. Descobreix com pots bescanviar-la per un carnet!
Aquesta obra és un dels dos cartells que es van editar per fer publicitat de l'exposició 'Art catalan du Xe siècle au XVe siècle' en la seva primera ubicació al Museu del Jeu de Paume.
Els Amics no ens volem perdre el cap de setmana de 'Viu Montjuïc' i per això hem organitzat un joc de pistes via twitter. Participa-hi i guanya un carnet dels Amics per gaudir del Museu a fons!
Amb aquesta obra Joaquim Mir ens ofereix una magnífica escena de paisatge on els contrastos de llum i de color es converteixen en els autèntics protagonistes de l'obra.
Proposta d'activitats dels Amics del Museu Nacional per als mesos d'octubre a desembre de 2021. Inscripcions obertes el proper dijous dia 30 de setembre a partir de les 10 h!