Estigues al dia de les nostres notícies

La Biblioteca Joaquim Folch i Torres del Museu ofereix, a partir d’aquest octubre, dues noves activitats virtuals relacionades amb la lectura i l’art: un club de lectura i una comunitat virtual.
La pintura 'El Paral·lel' ens ofereix una perspectiva de l'avinguda barcelonina quan aquest passeig ple de teatres i locals d'oci vivia un dels moments de màxima esplendor.
L'escut milanès va ser una de les principals monedes d'argent del ducat de Milà mentre aquest estat va estar sota el domini de la monarquia hispànica, entre 1525 i 1706.
...però comencem el curs amb força! Abans de desvetllar les propostes de l’Agenda de tardor volem acabar d'exprémer els últims dies d’estiu i recordar-vos les activitats programades per aquest setembre.
Aquesta obra ens mostra un retrat en primer pla del bust i les mans de Printània, una model que treballava per Togores i que esdevindrà la protagonista d'algunes de les obres més memorables de l’artista.
El bitllet que presentem forma part d'una sèrie completa dels petits papers moneda del Gran Berlín que ha entrat a formar part recentment de la col·lecció del Museu Nacional.