Estigues al dia de les nostres notícies

Selecció d’unes 80 obres que es complementen amb un grup de pintures i material d’àlbums d’artistes, que mostren la fascinació que els artistes el segle XIX van sentir per la natura.
Aquesta exposició temporal explora la fascinació de l'artista William Turner pels fenòmens meteorològics i atmosfèrics, des de la dècada de 1790, i fins a finals dels anys 1840.
La incorporació de l’obra de dones artistes és una de les prioritats en la construcció de la col·lecció de Postguerra i Segona Avantguarda del Museu Nacional d'Art de Catalunya.
La jove mandrosa i despreocupada que protagonitza el cartell que presentem aquesta setmana s'ha convertit en una de les figures més icòniques i populars de l'obra de Ramon Casas.
El Museu Nacional d’Art de Catalunya organitza la tercera edició d’una jornada dedicada al col·leccionisme i als seus principals noms propis, els quals han contribuït a la formació de la col·lecció del museu.
La Cistella de flors segueix fidelment el model de natura morta que va caracteritzar a Juan de Arellano. El quadre ens mostra una cistella de vímet curulla de flors de colors i espècies diverses.