Estigues al dia de les nostres notícies

El cap de setmana del 8 i 9 d'octubre tindrà lloc Viu Montjuïc, un cap de setmana d'activitats culturals i de lleure per a tota la família. No et perdis una nova oportunitat per redescobrir Montjuïc!
Unes setmanes abans del confinament per la pandèmia, l’artista Setxu Xirau Roig va voler fer una sessió de fotos amb un cabirol naturalitzat a diferents sales del Museu.
Pintat per Jaume Huguet, aquesta obra constituïa el compartiment central del retaule que aquest artista i el seu taller van fer per a la capella del gremi de Tenders Revenedors de Santa Maria del Pi.
Encetem l’últim trimestre de l’any donant la benvinguda a la tardor, tot gaudint, una vegada més, de les visites al museu al voltant de la col·lecció permanent i les exposicions temporals.
Un any més, el Museu Nacional col·labora en aquest cicle amb diversos equipaments i institucions culturals del país i que referma una transversalitat que els implica a partir de les seves respectives programacions.
El Teatre Lliure ofereix als Amics entrades a preu reduït per assistir a la versió escència d'aquesta instal·lació sobre la crisi climàtica que va rebre el Lleó d'Or de la Biennal de Venècia 2019.