Estigues al dia de les nostres notícies

Paisatge és una petita joia de dimensions reduïdes que permet copsar les grans qualitats de Lluís Rigalt en la representació de la natura i el seu ampli domini de la tècnica de l'aquarel·la.
Encetem l'última setmana per participar a la crida que els Amics hem llançat en motiu de la diada de Sant Jordi per adquirir nous llibres per la Biblioteca del Museu Nacional.
Els Amics gaudim d’un codi de descompte del 20% per assistir a la representació teatral Eduard II, de Christopher Marlowe que se celebra al Teatre Akadèmia del 19 al 29 de maig.
La Biblioteca Joaquim Folch i Torres organitza conjuntament amb la Xarxa de Museus d’Art de Catalunya i Amical Wikimedia una Viquimarató. La convocatòria serà el 30 d’abril de 10 h a 14 h
El frontal d'altar de l'església de Sant Andreu de Baltarga, és una obra extraordinària que posa en evidència la forta empremta bizantinitzant de la pintura catalana de l'entorn del 1200.
Selecció d’unes 80 obres que es complementen amb un grup de pintures i material d’àlbums d’artistes, que mostren la fascinació que els artistes el segle XIX van sentir per la natura.