Estigues al dia de les nostres notícies

Al llibre 'Maternasis' Núria Pompeia explica els nou mesos d'embaràs de la jove protagonista a través d'una sèrie de vinyetes sense text on gairebé sempre apareix tota sola, sense ningú més.
Els viatges dels Amics del Museu Nacional són més que escapades culturals: són una gran oportunitat per compartir la passió per l’art i fomentar el coneixement de la col·lecció del nostre Museu.
La donació al Museu Nacional d’un conjunt important de la seva obra per part de la vídua de l’artista, Cristina Giorgi, permet apreciar la diversitat de peces i la gran inventiva de Rossell.
Els Amics gaudim d'un codi de descompte del 20% per assistir a la representació teatral Els Nostres Fills, de Lucy Kirkwood que se celebra al Teatre Akadèmia del 16 de març al 10 d'abril.
El Museu Naciona ens convida al Cicle de tres taules rodones per reflexionar i debatre sobre la muntanya de Montjuïc, la seva història, els seus projectes i la seva actualitat.
El banc litúrgic que presentem avui és una de les darreres aportacions que Antoni Gaudí va fer a la Colònia Güell abans que s'aturés la construcció de l'església i ell abandonés la direcció de les obres.