Per amor a les Arts 2021-2022

Sisena temporada del cicle de cinema

El proper dimarts 26 d’octubre de 2021 el museu projecta la pel·lícula Francofonia d’Aleksandr Sokurov (2015. 88’). Després de la seva aproximació al Museu de l’Hermitage de Sant Petersburg a L’arca russa, Sokurov recorre un altre dels museus més visitats del món, el Louvre de París, per explorar les activitats de preservació de les seves obres sota l’ocupació nazi. El film dialoga amb l’exposició Museu en perill! i estarà presentat pels comissaris de la mostra.

La sessió tindrà lloc a les 17.00 h a la Sala Chomón de la Filmoteca de Catalunya. La pel·lícula és en VOS i els Amics comptem amb entrada reduïda. A més, aquest any s’ha presentat un nou carnet ‘Per amor a les Arts’ que ofereix descomptes i avantatges per a la Filmoteca i les dotze institucions participants.

Cada dimarts, d’octubre a juny, la Filmoteca de Catalunya seguirà acollint sessions de cinema vinculades amb l’activitat d’altres equipaments i institucions del país relacionades amb la pintura, el teatre, la dansa, l’arquitectura, la música, el disseny, la literatura o l’òpera.

Podreu trobar tota la informació aquí.