20, 26, 27 i 29 de gener de 2022

Casa Vicens (C/ Carolines, 20 - 26)

15€ (No Amics: 25€)

Dins d’aquest àmbit realitzarem aquesta visita, on coneixerem el primer habitatge projectat per l’arquitecte l’any 1883 com a casa d’estiueig per a Manel Vicens i Montaner, corredor de borsa.

A la Casa Vicens, Gaudí utilitza per primera vegada tota una sèrie d’elements arquitectònics i un llenguatge que serà recurrent en la seva trajectòria posterior, motiu pel qual es considera la Casa Vicens com a obra manifest de Gaudí.

Aquesta casa va ser la darrera obra de l’arquitecte en obrir-se al públic com a casa museu l’any 2017.

Aquesta proposta forma part del programa d'activitats organitzat pels Amics per aprofundir en les tesis de l'exposició sobre l'arquitecte que acull aquest trimestre el Museu Nacional d'Art de Catalunya.

• Dijous 20 de gener
  • Dijous 20 de gener
  • Dimecres 26 de gener
  • Dimecres 26 de gener
    Places exhaurides
  • Dijous 27 de gener
  • Dijous 27 de gener
  • Dissabte 29 de gener
  • Dissabte 29 de gener
    Places exhaurides

Les places per a aquesta activitat estan exhaurides. Si estàs interessat/da en aquesta activitat envia'ns un correu electrònic a amics@amicsdelmnac.org o truca'ns al 93 622 03 81 i t'apuntarem en llista d'espera per avisar-te en cas de baixes o per si obrim nous grups.